شارژ من

شارژ من

به وب سایت من خوش امدید

:: اسپرت اریو
:: اپشن اریو z300
:: کادو تولد






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:








اسراری که برای طراحی یک ست اداری باید بدانید

طراحی ست اداری

اسراری که برای طراحی یک ست اداری باید بدانید

طراحی نوشت افزار

در تجارت ، دقیقاً مثل همه مشاغل اتفاقات زیادی می افتد.

ست اداری یک منبع بازاریابی " قدیمی" است که امروزه به همان اندازه کارآمد است که در قرن شانزدهم کارآمد بود و شما نباید آن را رد کنید یا از آن غافل شوید.

امروز ما به شما خواهیم گفت که کجا می توانید بهترین طراحی های ست اداری مقرون به صرفه و بلافاصله در دسترس را پیدا کنید تا ظاهر حرفه ای و نهایی را  به بیزینس خود ببخشید.

1- طراحی ست اداری چیست؟

ست اداری نامی است که به متریال مورد نیاز برای ارتباطات کتبی و چاپی و بصری ، به ویژه در تجارت ، شرکت ها و سازمان ها داده می شود. وسایل اداری از قبیل سربرگ ، پاکت نامه ، قلم و مداد ، دفترچه یادداشت و غیره.

طراحی ست اداری به استفاده از هنرهای گرافیکی سفارشی برای این موارد بالا اشاره دارد تا آنها را به بخشی از تصویر یک برند تبدیل کنیم ، که معمولاً شامل لوگو ، نام و شعار به علاوه عناصر گرافیکی برای عمومی کردن آنها می شود.

طراحی نوشت افزار

طراحی ست اداری چیزی است که می توانید یک طراح گرافیک را برای انجام آن استخدام کنید یا در صورت داشتن مهارت های طراحی خوب از یک رویکرد  DIY (اصطلاحی است که از دهه ۱۹۵۰ میلادی در برخی کشورهای غربی به ویژه ایالات متحده آمریکا رواج پیدا کرد و معنای آن تعمیر، اصلاح، ساختن یا انجام برخی کارهای فنی در خانه یا بیرون از خانه بدون کمک خواستن از متخصصان و استادکاران آن رشته‌است) استفاده کنید .و ببین ، راه حل مدرن برای این امر در آژانس های عکس و شرکت هایی است که مجموعه ای از الگوهای طراحی ست اداری را ارائه می دهند که می توانید متریال خود را خریداری ، سفارشی سازی و استفاده کنید. این طرح های نوشت افزار بلافاصله در دسترس هستند و هزینه بسیار کمتری نسبت به نرخ ساعتی یک طراح دارند!

طراحی نوشت افزار

2- پنج مزیت ست اداری

اگر هنوز از استفاده از وسایل ست اداری با کیفیت بالا و مارک تجاری برای شرکت خود اطمینان ندارید ، به این 5 دلیل قدرتمند توجه کنید تا بتوانید یک طراحی ست اداری امروزی را دریافت کنید:

1- طراحی با نفوذ کمتر

بیشتر منابع بازاریابی نوعی مفهوم کاملا جلوی چشم شما دارند. هدف آنها جلب توجه مردم و ارسال پیام به آنها است. ست اداری تجاری بسیار ظریف تر است ، به جای فریاد زدن نام شرکت و خدمات شما به مشتری هر بار که به نامه ای که برای آنها ارسال کرده اید یا فاکتورهایی که برای آنها ارسال کرده اید ، نگاه می کنند، ظرافت به کار ببرید. . این رویکرد غیرقابل نفوذ یک فرایند موفقیت آمیز است که به قرن ها پیش برمی گردد.

2- بسیار قابل مشاهده

با استفاده از تبلیغات ، آگهی روی کاغذ کوچک و حتی رسانه های اجتماعی یا وب سایت خود ، برای اطمینان از اینکه برند شما را می یابید ، می بینید و به یاد می آورید ، باید "مبارزه کنید". اما هنگامی که از ست برند دار استفاده می کنید ، این دید را داده اید ، زیرا جایگاه برند شما به معنای واقعی کلمه مناسب است.

3- باعث میشود حرفه ای به نظر برسید

داشتن ست اداری شخصی باعث می شود تا شما (و شرکت شما) حرفه ای ، جدی و قابل اعتماد به نظر برسید. این نه تنها بر مشتریهای آینده شما بلکه بر همکاران و کارمندانتان تأثیر می گذارد.

4- افراد را درگیر می کند

ست اداری مشاغل مرسوم نه تنها مردم را به یاد شما می اندازد بلکه آنها را به برند شما نیز متصل می کند. هربار که مکاتبات را در بالای نامه تجاری خود بفرستید ، هربار که فاکتور مارک تجاری را ارسال می کنید ، مشتریان (یا مشتریان بالقوه) این پیام را دریافت می کنند که می خواهید و برای تجارت خود ارزش قائل هستند و به آن پاسخ می دهند.

5- در بیشتر بودجه ها قابل دسترسی است

تلاش های بازاریابی می تواند برای مبتدیان ،Freelancers  (فریلنسر کسی است که سرویس‌ها یا خدمات خود را بدون تعهد درازمدت به کارفرما ارائه می‌کن) و مشاغل کوچک کاملاً مبارزاتی باشد. با این حال ، بسته های نوشت افزار اساسی در تجارت معمولاً مهم نیست که چقدر گران باشد. و به لطف آژانس های عکس استوک و پیشنهاد آنها در الگوهای طراحی ست اداری مشاغل ، داشتن ست شخصی و شرکتی نیز بدون متضرر شدن قابل انجام است.



:: برچسب‌ها: ست اداری, طراحی ست اداری, طراح ست اداری, ساخت ست اداری, ست اداری و طراحی آن,
نوشته شده توسط ولی غلامی در یک شنبه 26 مرداد 1399

جبعه فیوز , قیمت جعبه فیوز مینیاتوری , جعبه فیوز فلزی توکار

جبعه فیوز

فیوزها در جعبه فیوز قرار می گیرند – پیشرو در صفحه اصلی سرویس که با سیستم های مدرن شکن مدار موجود است. جعبه فیوز معمولاً به دور از مناطق اصلی زندگی مانند گاراژ ، اتاق رختشویی یا زیرزمین قرار دارد. اگر مطمئن نیستید که جعبه فیوز یا شکن داشته باشید ، صفحه را پیدا کرده و آن را باز کنید. شکن ها واحدهای مستطیل شکل با ضامن های خاموش هستند. بیشتر شکن ها در بانک ها یا ردیف ها مرتب شده اند. در یک جعبه فیوز ، از طرف دیگر ، گروهی از شاخه های پیچ گوشتی با پنجره های کوچک شیشه ای را مشاهده خواهید کرد.

پنل فیوز شما ممکن است چندین نوع فیوز متفاوت باشد. رایج ترین آنها عبارتند از:

فیوزهای Edison Base (Type-T)فیوزهای Type-T به گونه ای طراحی شده اند که بیش از 125 ولت نداشته باشند و دارای آمپر حداکثر 30 آمپر باشند. این فیوز استاندارد برای اکثر مدارهای خانگی 120/125 ولت است. صورت فیوز با امتیاز آمپر چاپ می شود. اگر اطمینان دارید که فیوزها به درستی با آمپراژ مدار مطابقت داشته اند ، می توانید با اطمینان از فیوزهای جایگزین دقیقاً همان آمپر استفاده کنید. اگر فکر می کنید احتمال وجود مدار “بیش از حد فیوز شده” وجود دارد ، ممکن است کسی فیوز بزرگتر از درجه مدار نصب کرده باشد – برای تعیین سایز مناسب فیوز با یک متخصص برق مشورت کنید. فیوز 15 آمپر باید با سیم های مدار 14 سنج مطابقت داشته باشد ، در حالی که یک فیوز 20 آمپری برای سیم های 12 سنج طراحی شده است.
 
 


:: برچسب‌ها: جعبه, جعبه فیوز, فیوز, جعبه فیوزها, بهترین جعبه فیوز, انواع جعبه فیوز, فیوزها, جعبه های فیوز قدیمی,
نوشته شده توسط ولی غلامی در دو شنبه 20 مرداد 1399

مطالب پیشین


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by backlinknch